Helgen!

Har haft en skön helg. Födelsedagsfest för Jannike i fredags. Mycket roligt!!!

Igår såg vi på massa filmer. Har några på g till idag också. Så mysigt att sitta här i soffan och se på film, nu när vädret är så trist ute. Det är riktigt mulet idag. Så deprimerande :(

Imorgon får jag min lägenhet! Tjoho! Ska fylla upp med lite småsaker imorgon, som jag fraktade upp i bilen för några veckor sedan. Så imorgon kväll kan jag laga mat iaf. Får soffa på Jannikes madrass en natt till dock. Sen kommer mamma hit på tisdag, med massa flyttlådor till. Har beställt en hel del möbler, och så blir det lite IKEA på tisdag. Sen blir det fram med hammaren och skruvmejslarna. Kanske skulle ordna mig ett par sådana där coola snickarbyxor också, så man kan vara riktigt snygg när man mekar. Hoppas få ordning på det viktigaste på tisdagen. Ledig från VFUn då också så bör kunna få undan en del. Sen får jag ta allt eftersom. Hoppas kunna lägga upp lite foton till på helgen.

Kramar till er alla!

Gick igenom mina foton från USA-resan i Augusti. Här är en av mina favoriter :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0